Blaas nieuw leven in je website met deze leuke designtrends
ILLUSTRATIES VOOR EEN PERSOONLIJKE TOUCH
Wil je graag origineel uit de hoek komen met je website? Leuke illustraties helpen jou bij het differentiëren van jouw conculega's. Bovendien is het uniek en worden ze speciaal voor jouw verhaal en boodschap op maat gemaakt. Bij 30-30 werden alle boompjes en icoontjes geïllustreerd door ons of door de partner zelf.
CINEMAGRAPHS VOOR AANDACHT TE TREKKEN
Op dit moment is het heel hip om cinegraphs te gebruiken in je website. Cinegraphs zijn subtiele, foto-realistische animaties binnen een afbeelding. Ze ‘loopen’ zodanig, dat de beweging natuurlijk en ononderbroken lijkt. Het zijn dé aandachtstrekkers van jouw website! Kidix maakt gebruik van een cinemagraph om hun doelstellingen extra te highlighten.
GEOMETRISCHE VORMEN VOOR EEN HIPPE LOOK
Patronen, lijnen, driehoeken, ruiten… het kan allemaal! Het gebruik van geometrische vormen helpt om je website naar een volgend level te brengen en een persoonlijke, moderne stijl aan de website te geven. Bij de website van Kwarts lieten we verschillende geometrische vormen, afkomstig van kwartskristallen, terugkomen in de website.
SPLITCONTENT VOOR EEN BETERE STRUCTUUR
Stiekem zijn wij al heel lang fan! Via split content wordt de content op je website netjes en overzichtelijk weergegeven. De website wordt opgebouwd met aan de ene kant tekst en aan de andere kant een afbeelding. Voor Lyncoclinical ontwikkelden wij een splashpage waar een variant van deze trend werd toegepast. Lekker strak!
MICRO INTERACTIES VOOR HET JUISTE PAD
Een pagina die de bezoeker zeker moet bezoeken? Via micro interactie kan je de gebruiker een handje helpen door de weg naar de pagina te wijzen. Micro interacties zijn kleine, verfijnde effecten om de interactie tussen bezoeker en website of app te stroomlijnen. Bij Wiric werden er in de eyecatcher bewegende wolkjes toegevoegd, die ook nog eens verwijzen naar hun slogan 'De appel valt niet ver van de droom'.